Kläder Hayden kan ha på sig?


Eftersom Hayden har många idoler, inte minst oss som läser den här bloggen, tänkte jag att det vore en bra idé att vi föreslår kläder som Hayden kan tänka sig att ha på sig.
Vad är då nyttan med detta? Jo låt oss säga att man vill köpa kläder, då kan man kolla på några av förslagen vi lagt fram och köpa kläder efter vad vi tror Hayden kan tänka sig ha på sig.


Eller Hayden kanske rent av kollar på den här bloggen? Då kanske hon köper kläder som vi föreslagit! Man får ju hoppas iallafall.

Här är mitt första bidrag. Ett par högklackade skor! Jag skulle inte kunna ha på mig dem själv eftersom jag är en man men jag skulle gärna se Hayden i dem!





                                                                                                                                    /J-umbo

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha , shit ! Du kan ju drömma .. du verkar vara en aning för mkt besatt , :S

2008-09-12 @ 18:19:47
URL: http://mlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0